• Статті
  • Контакти

Накладка фрикційна

не визначена

Фрикційна накладка потрібна для забезпечення гальмування електродвигуна підйому КГ. Гальмування відбувається тільки під час вимкнення живлення двигуна завдяки аксіальному (уздовж осі) зміщенню ротора.

Гальмо не діятиме за аксіального зсуву, що перевищує 2,5 - 3 мм. Максимально допустимий аксіальний хід ротора в процесі роботи - до 2 мм. Гальмівний диск має бути налаштований таким чином, щоб аксіальний хід конусного ротора був у межах 0,5 - 1мм.

У результаті використання після певного зносу феродо, збільшується аксіальний хід ротора, що призводить до збільшення гальмівного шляху, а це погано. Для відновлення початкового положення ротора і початкового рівня гальмівного шляху, нормальні величини якого 80мм для Vпод.= 8м/хв; 120мм для Vпод.= 12м/хв і 150мм для Vпод.= 16м/хв, використовується спеціальний регулювальний гвинт, за допомогою якого аксіально зміщується маточина гальмівного диску, після чого гвинт знову застопорюється.

Чому вибирають НВК «Технології підйому»:
  • 20 років роботи на ринку.
  • Своєчасне відвантаження.
  • Високий контроль якості.
  • Розумна цінова політика.

Наша продукція щодня доводить свої високотехнологічні якості, міцність та надійність як на найбільших промислових підприємствах, так і на маленьких виробництвах.

Наші кваліфіковані фахівці допоможуть Вам підібрати необхідне обладнання за оптимального співвідношення ціни та якості. Для зв'язку з нашими фахівцями, переходьте по ссилці.

  • Характеристики

    № за каталогом Найменування Вантажопідйомність
    430044 Фрикційна накладка 0.5 т и 1 т
    430084 Фрикційна накладка 2 т и 3,2 т
    430066 Фрикційна накладка 5 т
    345047 Фрикційна накладка 8 т
    Свяжитесь с нами

    Свяжитесь с нами

  • Ответственность за итоговый результат
  • Партнеры производителей комплектующих
  • Собственные производственные площади
  • Безупречная надежность и репутация
X
Передзвонити Вам?
X
X
Швидке замовлення
X
Список побажань
X
Авторизація